keskiviikko 3. syyskuuta 2014

päivänsäde ja menninkäinen

Heissan ihanat! Mistähän johtuu, että aina ku aattelen että nyt otetaan asukuvia, lopulta päädytään jonnekkin mettään tai metän reunaan kuvaamaan? Aika harva bloggaaja varmaan kuvaa asujaan metän reunassa, mutta mä näköjään harrastan sitä vähä turhanki ahkeraan. Sitä paitsi yleensä en sit lopulta edes julkase yhtään kuvaa koko asusta, koska yksinkertasesti ne kuvat ei ikinä onnistu. Tälläkin kertaa oli tarkotus ottaa mulle asukuvia, mutta ei se homma oikeen ottanu onnistuakseen. Sen sijaan sain Aukista pari tosi kivaa räpsyy, tai ainaki mä tykkään! Haha mulle tulee noista kuvista nii mieleen joku rölli tai metsänpeikko, siellä se istuskelee metässä niinku kotonaan. Oikeestaan aika hassua koska meistä kahesta mä oon se luonnonlapsi ja Aukki istuu mielummin vaikka sisällä. En mäkään kuitenkaa sinne mettään tykkäis jäädä asumaan vaikka joskus laitanki vähän liikaa metsäkuvia :D Mielummin kuitenki sateella sisällä lämpimässä ku metässä kastumassa.
Multa ei tää kirjottaminen nyt oikeen luista ku oon taas kerran ahertanu koko illan kouluhommia ja ajatukset on iha solmussa. Lisäks huonosti nukuttu viimeyö alkaa jo tuntua ja voisin mennä vaikka samantien nukkumaan. Vielä pitäs kuitenki jaksaa matikan neliöjuuria laskee muutama tehtävä ennen ku annan itelleni luvan kaatua sänkyyn. Joten, sen pidemmittä puheitta nyt sen matikan kimppuun.

peeäs. Kuinkahan monta kertaa tässä postauksessa lukee sana metsä tai mettä..? metsä metsä metsä

kuvat c) mä ja aukki

2 kommenttia:

  1. Mettäkuvat on just jees. ihania kuvia molemmista<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jossain määrin joo, mutta mulla meinaa vähä mennä yli :D
      kiitoss <3

      Poista