lauantai 6. syyskuuta 2014

nauru pidentää ikää ja tekee onnelliseksi

paita/ Only  farkut/ Gina Tricot 
Näissä kamppeissa tuli juhlittua koulukaverin synttäreitä tänää. Juhlittii vähän epävirallisemmalla kaavalla ni en sit jaksanu laittaa mitää hienompaa päälle vaan iha kouluvaatteilla mentiin. Oli hauska ilta (vai pitäskö sanoo iltapäivä?) ja oon kyl nii onnellinen et oon saanu tuolta koulusta nyt jo nii hyviä kavereita et pystytää nauraa iha hulluna jollekki jutulle joka ei ees oikeesti ois hauska. Pelattiin yhessä aliasta varmaan monta tuntia putkeen ja naurettiin monta kertaa vedet silmissä ku joku yritti selittää jotain sanaa ja muut heittää arvauksia mitä päähän vaa sattuu tulemaan. Osa jutuista on jo nii inside että niitä ei tajua varmaa kukaa muu ku me. Mutta kaikenkaikkiaan siis mahtavaa seuraa nuo tytöt ja kiitos heille päivän nauruista.
Tuosta asusta sen verran että ostin tuon paidan eilen ja oon itekki iha ihmeissään miten ihastuin tuoho väriin. Siis vaaleenpunasta mulle, mitä ihmettä? Mutta tuo on kyllä mukavuuspaita yli kaiken ja tollasta oon jo jonkin aikaa ettiny ku mun vaatekaapista löytyy aikalailla vaan neuleita, kauluspaitoja ja muutama toppi. Näitä collegeja voisin kotiuttaa enemmänki, tykkään ku ne voi vaan vetästä päälle eikä missään vaiheessa mikää ylimääränen härpäke oo eessä (niinku vaikka neuleissa) ja kaiken lisäks nää on nii lämpimiä. Joten, ei valittamista.
Muuten tää viikonloppu on menny aika peruskaavalla. Eilen vahin koko illan pikkusia ja käytiin puistossa, tänä aamuna nukuin pitkään (että miten rakastan 11h yöunia<3), tein läksyjä ja iltapäivästä sit lähin sinne kaverille. Nyt tuntuu siltä että kaikki asiat on hyvin enkä jaksa ottaa ressiä mistään. Koulurytmiin on jo tottunu, koeviikko ei oo ihan vielä, oon saanu kavereita eikä tällä hetkellä edes väsytä. Aika täydellistä<3

Mutta kertokaahan että sopiiko teiän mielestä mulle tollanen rennompi paita ja mitä mieltä ootte tuosta väristä? Oonko mä iha sekasin ku päädyin ostamaan ton?

kuvat c) Ama

12 kommenttia:

  1. Tuo paita sopii sulle täydellisesti! Ja tuo vaaleanpunainen väri oikeasti passaa sun ihon ja hiusten väärin :) muutenkin tosi kiva paita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoss! Sait mut hymyilee :) Mäkin kyllä tykkään siitä ja varmasti tuun käyttämään paljon!

      Poista
  2. Sopii todellakin! Tosi kiva sun päällä :-) ja ihanaihana kello! Mistä se mahtaa olla? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos :) kello on taas kerran siskon kaapista lainattu enkä valitettavasti tiiä mistä se on ostettu :D merkki tais kuitenki olla joku R:llä alkava!

      Poista
  3. Just hieno paita!! Ja oli kiva nähä sillee vähä äkkiseltää mutta kuitenki:** <3

    VastaaPoista
  4. Komppaan toisia, musta toi kans sopii niin hyvin sulle ja on kyllä ihana :)
    että älä ees epäile etteiks sopis ;D

    VastaaPoista
  5. Oi että ihana paita, voisin itekki hyvin ottaa :) jotenki oon kauan jo tykänny vaaleenpunasesta :D
    Ja munki mielestä sopii tosi hyvin sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) mä oon nyt vasta alkanu lämpenee vaaleenpunaselle, aikasemmi en ois osannu ees kuvitella sitä mun päällä :D

      Poista
  6. Hyvin sopii toi vaaleenpunane sulle!:)ihana asu muutenki!

    VastaaPoista