keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

touhua ja tohinaa

Täältä tulee nyt tämmönen pikamoikkaus kaiken pakkaamisen ja tohinan keskeltä! Lähdetään siis huomenna perheen kanssa Pyhäjoelle neljäks päiväks ja voitte vaan kuvitella mikä tavaran määrä meillä (kohta) kulkeutuu asuntovaunuun.. Omat kamat on onneks jo suht hyvin kasassa mutta kyllä täällä talossa hommia riittää varmasti vielä moneks tunniks.
Tää viikko on menny pakkaillessa ja lapsia vahtiessa, paitsi maanantaina olin melkein koko päivän kaislalla ja tänään pyörähin keskustassa. Sen kummemmin en oo alennusmyynteihinkään kerenny, eikä mulla nyt oikeestaan oo tarvettakaan. Vaikka varmasti sitä ''tarvetta'' kyllä keksis jos jonkinlaista jos sinne kaupoille lähtis mutta ehkä parempi pysytellä kotona :D Säästyypähän rahat!

Mikä siinä muuten on että just sillon ku on kiire, ni mikään ei onnistu? Nytki yritin monta kertaa saada ladattua kuvia picasaan, mutta ei se anna ladata mitään muita kun ton yhen.... Tai siis kyllä se lataa ne mut ei ne sielä kuitenkaan näy vaan tuo yks kuva näkyy monta kertaa. No, mulla ei oo nyt aikaa alkaa säätämään sen kanssa enempää joten saatte tyytyä tuohon yhteen :D (muutenki tällä kertaa meinas käydä köpelösti noiden kuvien kanssa ku piti itselaukasimella säätää enkä jaksanu edes vaihtaa kotivaatteita pois.. No välillä näin!)

Mutta mä palaan siis reissun jälkeen niissä tunnelmissa! Oon kuitenki ajastanu yhen toivepostauksen tälle ajalle eli olkaahan kuulolla ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti