maanantai 9. kesäkuuta 2014

Black and white outfit

Hei ihmiset! vaihteeks asukuvia eiliseltä ku jaksoin jopa vetää päälleni jotain muuta ku niitä ainasia kotirytkyjä. Tosin joku sanoi tuolla edellisen postauksen kommenteissa että vois niitä kotirytkyjäki katella joskus eli saatan jossain vaiheessa kuvata ihan sellasen peruspäivän asun ni näätte millasissa kamppeissa mä yleensä viihyn :D Mutta oli mulla oikeesti syykin miks mä eilen jaksoin pukeutua, nimittäi lähettii käymään mun työpaikan (okei, kesätyöpaikan) parkkipaikalle järkätyllä kirpparilla. Koko ton aamun sato vettä, joten mä hengasin kyllä suurimman osan ajasta autossa... Ehkä yhen kerran kiersin nopeesti kaikki pöydät läpi ja sit oli jo kengät aivan läpimärät joten lähin autoon. Mukaan tarttu ainoostaan yks harmaa neule joka näkyy varmaan jossain vaiheessa asukuvissaki. Tossa eilisessä asussa taas näkyy yks mun lauantaisen matkus-kierroksen ostoksista, nimittäin toi hauska mustavalkonen paita! En oikeen tiedä vieläkää tykkäänkö siitä vai en, mutta ehkä sitä kuitenki tulee käytettyä. Lähin matkukseen ostelee kesävaatteita, tai tarkemmin sanottuna kesäpaitoja ku mun vaatetilanne niiden osalta oli aika kehno ja löysinki kolme paitaa ja yhet urheilushortsit. En ehkä jaksa nyt tehä niistä mitään erillistä ostospostausta, ne näkyy sitte asukuvissa ku näkyy. Alimmassa kuvassa näkyy myös Aukin eilistä asua, ku kuvasin sitäki siinä samalla. Rakastan tota takkia (vai paitaa?) eli se saattaa jossain välissä mystisesti kadota aukin vaatekaapista krhmm ;)

mut hei ne kysymyspostauksen vastaukset tulee ens viikolla ajastettuna, ku mulla ei oo sillon kameraa enkä voi tehdä ollenkaa normipostauksia! Aattelin jakaa sen postauksen kahteen osaan, ku muuten siitä tulis niin pitkä ettei sitä kukaa jaksas lukee :D Mutta sellasta siis luvassa ens viikolla, tällä viikolla mennään vielä ihan normaalilla kaavalla. Kysymyksiä saa edelleen jättää vaikka viikonloppuun asti, mutta on niitä nytkin jo ihan kiitettävä määrä! Kiitoksia vaan kaikille kysymyksiä jättäneille, en ois ikinä uskonu että niitä tulee näinki paljon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti