tiistai 29. huhtikuuta 2014

joko uskaltaa vähän höllätä?


Voi pahuksen blogihiljaisuus! On ollu sen verran kiireistä viimeaikoina että blogi on jäänyt harmittavan retuperälle, höh. Mutta nyt olen kuvioissa jälleen! Tämä ei tarkota vielä sitä että kaikki kiireet olis jo loppunut, ehei, mutta ainaki nyt alkaa helpottaan pikkuhiljaa. Huomenna on vuoden toisiksi viimeinen koe (wuhuuuu!) ja sitten alkaakin pitkä viikonloppu. Viikonlopulle oon suunnitellu jo vaikka mitä kivaa, pääosin kylläkin kavereiden näkemistä. Huomenna juhlitaan pienimuotosesti vappua Nooran ja Kaislan kaa ja perjantaina lähen Keski-Suomee leirille hoitaa lapsia, ihan mahtavan porukan kanssa.♡♡ Can't wait! Muutenki mulle kuuluu hyvää just nyt ja tuntuu ihan mahtavalle että kohta oon suorittanu peruskoulunki kunnialla loppuun. Kuinka moni muu myöntää laskevansa päiviä toukokuun loppuun? :D mä ainakin.

Mutta tämmösiä (pika)terveisiä multa tälläkertaa, koittakaahan kaikki muutkin jaksaa vielä muutama viikko uurastaa!

ps. noi kuvat tulee tosi ärsyttävästi koska postaus tehty tabletilla, kone edelleen huollossa... yrittäkää kestää



6 kommenttia:

  1. Mää ainaki lasken päiviä toukokuun loppuun :D tsemppiä loppukevääseen! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mä oon laskenu jo joulusta asti xd kiitoksia! :)

      Poista
  2. heheei, meijän äiti ja iskä on vissiin samalla leirillä keittiöllä töissä, kerro niille terkkuja :D minäki lasken, huomenna viikko jälellä :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo jos tietäsin ketä ne noista keittiötyypeistä on :D oi vitsi, meillä vielä 4viikkoo..

      Poista
  3. Voi vitsit miten kivan blogin löysinkään! :) Tosi kiva tää ! Paljon kivoja kuvia ja kirjoitat tosi ihanasti! :D Jään seurailemaan jatkossa :--)

    Kurkkaisithan myös mun blogia ja heittäisit vaikka mielipidettä! (:
    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että kiitoksia! Tulinpas hyvälle tuulelle tästä :) käyn kurkkailemassa ;)

      Poista