torstai 24. huhtikuuta 2014

Koneongelmia ja viikon fiiliksiä

Yritin eilen tehdä postausta useampaan kertaan, mutta jostain syystä kone ei ollu mun kaa samaa mieltä asiasta ja tilttaili koko ajan. En saanut edes kuvia siirrettyä sinne muistikortilta, höh. Tänää se ei sit enää lähteny ollenkaa päälle ja tuomiona siis huolto, vielä suurempi höh. Ja mun piti tosiaan tänä iltana kirjottaa pari tekstiä äikän kirjailijakansioon joka täytys palauttaa maanantaina (tai ihan viimestään keskiviikkona) mutta eipä tuokaa nyt oikee onnistu. Iha kiva jos en pysty koko viikonloppuna sitä tekemää ja puolet teksteistä kirjottamatta tai keskeneräisinä.. Noh mietitään sitä huomenna sitten. Mutta nyt ajattelin kuitenki kännykällä koota jonkinlaisen pläjäyksen mun tän viikon meiningeistä jos tää vaikka suostus yhteispeliin mun kaa! :D

-maanantaina oli siis viimeinen lomapäivä ja mä vietin sen kemian kokeesee kerraten ja kavereiden kaa superhauskaa iltaa istuen. Kokkailtii Nooralla kanasalaattia, suunniteltii vappua ja käytii soutamassa (ja survottiin jäälauttojen läpi sinne avonaiselle järvenselälle haha :D). Otettiin soutukilpailu ja hävittii se, byää. No ei vaa oli oikeesti hauskaa ja sairaan lämmin!

-tiistaina oli koulua ja voi että se päivä tuntu piiiiiiiiiitkälle. Oli nii vaikee herätä ku oli tottunu lomarytmiin ja sit vielä viikon kamalin päivä muutenki. No siitä selvittiin ja illan orkkaharkoista myös. Vähä alko pelottaa viikon päästä oleva konsertti jossa soitan orkesterin solistina, iiiih :/

-keskiviikkona eli eilen koitti se kamala asia nimeltä tasosuorituksen tekninen osuus. Pelotti, jännitti, enkä meinannu aamulla kuviksentunnilla pysyä pöksyissäni. No, pääsin ku pääsinki sen läpi ja olin niiin superilonen että meinasin hyppiä kattoon. Koko vuoden stressaavin asia oli ohi ja sain haudata ärsyttävät asteikot ja muut härpäkkeet ikuiseen hautaan. Ei kiitos koskaan enää :D Kahen viikon päästä on konsertoiva osuus tosta enkä ainakaa vielä jännitä sitä yhtää, saa nähä mite käy.

-tänään on ollu suht rento päivä, aamulla oli peruskoulun viimeset lihaskuntotestit ja olin tuloksiin iha tyytyväinen. Päästiin jo yheltä ja pyöräiltii tyttöjen kaa koulun jälkee jäätelölle ku oli nii keväinen keli. Oon lukenu enkun kokeeseen (peruskoulun viimenen sekin!!) ja hiippaillu kotona mahollisimman rennoissa vaatteissa. Sellasta peruskamaa. Huomenna on taas perjantai ja tää tyttö on ihan sekasin ku koko ajan on vaa viikonloppu :D ja ens viikollaki nii lyhyt viikko että kyllä kelpaa!

Mutta nyt loppuu nää sekalaiset höpinät mun osalta, kertokaaha minkälainen viikko teillä on ollu? Ja käsi ylös jos säki tykkäät tosta mahtavasta säästä!

Peeäs. Kuvaton postaus on vähä pakon sanelema juttu tällä kertaa ku tosiaan se kone ei oikeen pelitä. Toivotaan sormet ristissä että se tulee huollosta jo huomenna, muute mun äikän työlle käy vähän köpelösti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti