torstai 27. helmikuuta 2014

jännäää

täysin aiheeseen liittymättömiä kuvia kännykän muistista
Nyt se on ohi. Nimittäi yhteishaku. Tuo pelottava sana on kummitellu mun päässä syksystä saakka ja sillon sitä aatteli et joooo kevääseen on vielä niiiin pitkä aika mutta kas kummaa nyt se JO piti tehä. Onneks mulla oli aika selvät sävelet minne haen, ettei tarvinnu miettiä et onkoha tää nyt sittenkää nii hyvä vaihtoehto.. Hain kolmeen lukioon tänne Kuopioon, mutta luulen että mulla on ihan hyvät mahikset päästä siihen ensimmäiseen hakutoiveeseen. Toisin sanoen jos ihmeitä ei tapahdu niin pääsen helposti sisään. Mutta onpaha nyt kuitenki ne varavaihtoehdotki niitte ihmeiden varalle. Toisaalta mua jännittää ihan kamalasti koko ens vuos mut toisaalta ootan sitä. Näillä näkymin kukaan mun kavereista ei oo tulossa samaan lukioon mun kaa ja oon vähän ujo uusien ihmisten kanssa ni pelottaa saanko sieltä kavereita. Täytyy kai vaan yrittää olla luottavaisin mielin ja rohkeempi :D jospa sielä olis joku muuki jolla ei oo ketään kavereita ja voinha mä olla sellasten puolituttujen kaa jotka tunnen edes jotakin kautta. Joka tapauksessa ootan sitä et saa enemmän vaikuttaa siihen mitä opiskelee ja mihin tahtiin. Vaikka kyllähä se vaatii paljon enemmän panostusta ku peruskoulu, mutta tällä hetkellä motivaatio on ainaki iha hyvä (vaikka en jaksaskaa peruskouluu enää :DD) Voi olla et jossain vaiheessa motivaatio laskee, mut sit yritetään rämpiä siitäki tilanteesta eteenpäi! Asenne vaa kohilleen ni eiköhä sillä pärjää jo aika pitkälle.

Joko te muut ysiluokkalaiset ootte tehny yhteishaun ja onko tulevaisuudensuunnitelmat selvillä?

8 kommenttia:

  1. Mihin lukioihin sä hait? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1. Klassikka
      2. Lyseo
      3. Kallavesi

      todennäköstä on et pääsen klassikkaan! :) mut eihä sitä ikinä voi tietää varmaks!

      Poista
  2. Mun suunnitelmat taiat tietää! :D Varmasti pääset ykköshaku toiveseen!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooo mun villi veikkaus on et kaksoistutkinto, sote plus lukio :D no vähän ois niiku haaveissa et pääsisin ;)

      Poista
  3. me haetaa huomenna heti aamulla ja me ollaa vikoja meijä koulun ysiluokkalaisia jotka hakee :D jotkut meijä koulusta on hakenu jo maanantaina :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki luulen et suurinosa on tehny sen jo ku on kuitenki aika isosta jutusta kyse! Ite tein kotona ku se opo ois kuitenki vaa sotkenu mua enemmän :D

      Poista
  4. Meillä on nyt loma, joten ens viikolla vasta haku! Ite haen tänne meidän paikkakunnan ainoaan lukioon, ja sinne pääsee oikeastaan millä keskiarvolla tahansa, että sen puoleen ei mitään jännittämistä mun osalta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinnii! :) pienillä paikkakunnilla on kyllä se hyvä puoli ettei tarvi jännittäö pääseekö :) mut toisaalta sit ei oo nii paljoo valinnanvaraa jos ei haluu kuitenkaa muuttaa pois kotoo!

      Poista