sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

kevätunessa

1 2 3

Tää blogi uinuu näköjään jonkinmoista kevätunta. Postauksia tiputtelee silloin tällöin, fiiliksen mukaan. Oon huomannu, että oon alkanu vähemmän stressaamaan tästä blogista ja enemmän elämään elämää - täyttä sellaista. En oo jaksanu raahata joka paikkaan kameraa mukana, vaan oon enemmän nauttinu hetkestä ja menny fiiliksen mukana. Ja on tuntunu hyvältä. Silti on kiva aina välillä kaivaa se kamera esiin ja tulla raapustaa tännekin puolelle muutama sana kuulumisia. Mitä sitten, jos postauksia ei ehdikään tekemään sitä totuttua kolme postausta per viikko -tahtia? Ei mitään. Tuskin kenenkään maailma siihen kaatuu.

Mutta, täälläpä sitä taas ollaan. Istun tällä hetkellä mun huoneessa, ensimmäistä kertaa koko tällä lomaviikolla, ihan vaan kirjottelemassa tänne. Tää loma on ollu aivan ihana. Oon ehtiny tehä vaikka mitä - nähä ystäviä, rentoutua, liikkua, kirjottaa psykan esseetä, toteuttaa ex tempore -ideoita. Viikko vierähti nopeesti Kuortaneella. Keskiviikkona lähettiin käymään äitin ja tyttöjen kanssa kirppiksillä ja menin sit Lauran ja Jennan kämpälle yhen yön pikakäynnille keskellä niitten kouluviikkoo. Oli ihana nähä ystäviä siellä kaukana ja vaihtaa kuulumisia edes sen muutaman tunnin ajan! Torstaiaamuna suunnistinki sit kämpältä keskustaan (kiitos J kartasta, siitä oli paljon apua! ♥) ja bussilla takasin Kuortaneelle.

Perjantaina ajeltiin takasin kotiapäin ja lähin melkein samantien pyörähtämään Kaislalla ja siitä Maijun kämpälle yöksi. Eilen oli ihana alottaa aamu auringonpaisteessa pulkkamäessä lasten kanssa ja nähä se aito riemu mikä siitä synty! Myöhemmin päivällä lähettiin oikein perheautolla käymään Matkuksessa, vietiin lapset Ikean leikkipaikkaan ja kierreltiin rauhassa muutamassa kaupassa. Mukavaa tekemistä lapsille ja samalla myös kivaa ajanvietettä meille isommille. Kaikenkaikkiaan huippu loma takanapäin ja huomenna reippaasti sit arkeen taas kiinni. Vielä ois muutama viikko tätä jaksoo jälellä ja loppurutistus häämöttää eessäpäin. Voi olla että koeviikon jälkeen tää tyttö on aika naatti, mutta murehitaan sitä sitten. Reippautta ja aurinkoisia päiviä♥

peeäs. Jos mun tekemiset kiinnostaa enemmän, kannattaa seurata mua snäpissä nimimerkillä @linkkiii ! Sinne päivittelen vähän ahkerammin mun perusarkee, menoa ja meininkiä.

6 kommenttia:

  1. Ihana postaus sulta!
    Mä oon kans jotenkin vähä rennommin ottein kirjotellu blogiin, saattaa olla aikoja jolloin postaus tulee vaan kerran viikossa, mutta se ei mua kovin paljon haittaa. Postauksista tulee ehkä vähän laadukkaampia, kun on oikeasti sellanen fiilis että jaksaa tehdä sitä myöskin itsensä takia.
    Ja oli mukava kun taasen kävitte. Niin kivaa oli viettää lähes koko viikonloppu teidän kanssa. Olette niin tärkeitä ystäviä mulle kaikki!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mäki oon miettiny et mieluummin tekee sillon ku oikeesti on fiilistä ja aikaa. Ei kukaan jaksa ees lukee sellasta väkisin väännettyä tekstiä!
      On nii ihanaa ku on nyt paikka jonne voi tulla! ❤ pystytää näkeekki paljon useemmin. Oot tärkee ❤

      Poista
  2. mulla on kyllä sama juttu blogin kans, eli kans jossai kevätunessa, okei ollu kyllä jo pidemmän aikaa xd mut itelläki on sellanen vaihe et haluaa elää täysiä, stressaamatta siitä et pitää ottaa joka jutusta kuvia ja sitte yleensä tuleeki vaan otettua pari kuvaa snäppii tai muuten kännykällä :) oli muuten kiva ku tulit täälä päin käymää, ni nähtii pitkästä aikaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No musta tuntuu et koko blogimaailma uinuu vähä tällä hetkellä! Kevätväsymystä ilmassa :) jospa tää tästä taas.
      Oli kyllä kivaa vaikka nähtiinki iha vaan sillai pikasesti ❤

      Poista
  3. mä ja munki blogi uinuu nyt kyl jossai kevätunes. noo ehkä tää tästä ja kun kirjoittaa fiiliksel nii saa varmaa parhaimpia postauksia aikaseks. siis et turhaa väkisi yrittää kirjottaa xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaa sama ilmiö havaittavissa aika monessaki blogissa tänä keväänä.. mut niimpä, turhaa yrittää väkisin vääntää ku ei tän oo tarkotus kuitenkaa olla mitää pakkopullaa vaan ennemminki kiva fiilistelypaikka!

      Poista