sunnuntai 25. lokakuuta 2015

olen vaan

1 3 2 4
Oiskohan näiden kuvien teema vaikka valkoset villasukat? Hah ei kyllä ollu tarkotus :D 

Viikonlopun kuvasaldo on ehkä hieman suppea, kuten voitte jo varmaan noista muutamasta kuvasta päätellä. Oon ollu vaan kotona ja tehny ihan tavallisia asioita, joten kameraakaan ei ole tullut kaivettua esille. Oisin halunnu kuvata asukuvia pitkästä aikaa, mutta keli on ollut aika ankea eikä ole oikein ollu fiilistä. Mutta ainakin oon rentoutunu kerranki kunnolla ja nauttinu ihan vaan olemisesta. Vaikkakin heräsin eilen kello 6.30 kirpparille ja tein suursiivouksen huoneeseen. Nyt on astetta syksyisempi huone ja ekat joulukaamosvalot seinällä tunnelmaa tuomassa ♥

Eilen kun kello soi, mietin kyllä ainaki seittemän kertaa et jaksanko nousta. Väsytti niin armottomasti ja lämmin peitto houkutteli sillä hetkellä enemmän kuin kylmään autoon istumaan lähteminen. Mutta nousin kuitenkin ja onneks nousin, löysin kirpparilta nimittäin kauan ettimäni talvitakin ja vielä toisenkin vähän ohuemman tikkitakin! Myöhemmin päivällä käytiin vielä Matkuksessa kiertelemässä ja ostin vihdoin uuden ihanan pehmeen viltin sängyn päälle. Tästä huomaa taas mun luonteen nii hyvin: meinasin ostaa tuon neljän euron viltin jo syyslomalla kun käytiin tyttöjen kans Ikeassa, mutta jätin sen kuitenkin viimehetkellä vielä ostamatta. Viltti jäi kuitenkin kaivelemaan mun mieltä ja nyt kun olin saanu itteni vakuutettua että tarviin sen viltin, kävin sen ostamassa. Pihi mikä pihi. :D

Eilen meillä leivottiin myös vuoden ekat joulutortut (kyllä, lokakuussa) ja mä havahuin siihen että jouluun on oikeesti enää pari kuukautta aikaa. Ja mun synttäreihin myös. Aika juoksee kyllä sellasta kyytiä että hyvä kun perässä just ja just pysyy. Mutta sehän ei mua tietenkään haittaa, ikuinen jouluihminen kun oon. Sitä paitsi keväällä on tulossa nii paljon mukavia juttuja et ei haittais yhtään vaikka nää pari kuukautta meniskin nopeeta.

Nyt mun päivä taitaa jatkua samalla kaavalla kuin koko eilinen ilta ja tää aamukin: nää ihanan pehmoset villasukat ja maailman mukavin ja lämpimin neulemekko päällä hengaillen, vähän koulujuttuja tehden ja rentoutuen. Tää tekee niin hyvää just nyt. Reipasta ens viikkoo ihanat ♥ Mulla se muuten on vaan kolmen päivän mittanen!

peeäs. Kun kerran nyt tuli vähän villasukkapainotteiset kuvat, niin mainitaan nyt sekin et sain noi sukat vihdoin ja viimein torstai-iltana valmiiks!

6 kommenttia:

  1. Oi kuinka tunnelmallisia noi kuvat!<3 Mä just aloin miettiin, että voisin käydä ostamassa jotain jouluvaloja tähän huoneeseen, mulla on jotenkin niin sellanen joulufiilis jo! Oon aivan koukussa joululauluihinkin:D
    Mutta ihanat noi villasukat, aiettä!:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellanen on ollu mun koko viikonloppu ♥
      Jouluvalot tekee kyllä ihmeitä, mulla ainaki tuli heti paljon joulusempi fiilis! Ja se tunnelma *_*
      Kiitän, tykkään näistä kyllä ite kans!

      Poista
  2. Siis vau mitkä sukat! Oisko sulla ohjetta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Tein noi vähän useempaa ohjetta soveltaen, mutta peruspohjana oli tää ohje: http://www.haaraamo.fi/2012/03/pitsi-palmikkoa-villasukkaan-ohje.html?m=1
      Tosin neuloin langankierrot kiertäen ni ei tullu noita reikiä (vahingossa... xd) Ja käytin tota ohjeen silmukkamäärää eli 50 silmukkaa 37-jalkaan :)

      Poista
  3. ihania kuvia ja niin reipas kun kudoit noi söpöt sukat <3 ja oikee nii linkkiä toi vilttijuttu, onneks kävit kuitenkin ostaa sen xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoss ❤ haha eihä näis ku vuosi menny että sain valmiiks (reipasko?) xd
      Nojooo xdd

      Poista