lauantai 14. maaliskuuta 2015

onnellisten aikaa

Kuljen pitkin keväisiä katuja
hyräillen.
Kuulen linnun laulun
vesipuikoista tippuvan veden
omat askeleeni hiekalla. 

 
Välillä poikkean tieltä
metsän hiljaisuuteen.
Katselen auringon leikkiä keväthangella
sillä tuntuu olevan lystiä.


Mietin mikä onni minulla on.
Vapaus,
joka tuntuu huimaavalta.
Ystävät,
 jotka ajattelevat minua,
jotka kertovat rakastavansa.


Kun kuljen kotia kohti
mietin yhä
kuinka ihanaa on olla minä.
Tässä juuri nyt.

Kevät on onnellisten aikaa, niin kuin joku viisas on joskus sanonut.

18 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus! Ihania kuvia, niin keväistä ja tosi kauniisti kirjotettu! Tykkään kovasti♥

    VastaaPoista
  2. Oikein kunnon hyvänmielen postaus ja noi kuvat on kyllä tosi onnistuneita!<3
    Kevät on aivan täydellistä aikaa ja nää kelit on aivan perfect!! *buenohymiö*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks ♥ Olin kyllä nii hyvällä tuulella tätä kirjottaeski ni ei ihme jos tuli positiivinen postaus :D
      Jep nii on!

      Poista
  3. linkki mä tykkään tästä postauksesta ja susta kans! ♥

    VastaaPoista
  4. Wow aivan upeita kuvia!♥

    VastaaPoista