perjantai 2. tammikuuta 2015

seventeen

17-vuotiaana on neito kauneimmillaan.

Jaahas, uskoisko tuota? Jos nyt lätkästään tähän perään heti toinenki sanonta, niin kauneushan on katsojan silmissä. Ainakin se ulkoinen kauneus. Mutta mun mielestä ulkoista kauneutta tärkeempää on ihmisen sisäinen kauneus, se, millainen ihminen oikeesti on. Ja siinä mä voin sanoo kehittyneeni. Viimesen vuoden aikana oon oppinu suvaitsevaisuutta, oikeudenmukaisuutta, toisen hyväksymistä, lohduttamista, toisen asemaan asettumista ja myöskin itseni hyväksymistä varmaan enemmän mitä koko siihenastisen elämäni aikana yhteensä. Ei, en ole ollut paha ihminen ennen tätäkään, mutta tää vuosi on saanu mut aattelee asioita tosi syvällisesti ja kavereidenkin kanssa on tullut aiheesta useamman kerran puhuttua.
Vuoden aikana oon oppinu hyväksymään itseni, mun menneisyyden ja luonteenpiirteet. Oon löytäny kehitettäviä alueita itestäni ja luonteestani ja alkanu kiinnittää niihin huomiota. Oon saanu paljon, siis oikeesti tosi paljon, uusia ystäviä ja kavereita, rohkastunu puhumaan uusillekin tyypeille ja ylipäänsä rohkastunu olemaan oma itteni. Tästä kaikesta oon todella todella kiitollinen. 

8-luokkalainen
Tässä iässä parasta on nuoruus. Se tietynlainen vapaus päättää omista asioistaan, opiskelustaan, elämästään. Se, kun oppii joka päivä jotain uutta. Se, kun on ihania ystäviä, joiden kanssa kokee uusia asioita. Unohtamatta lisääntyvää vastuuta.

9-luokkalainen

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ MINÄ! 
Muista iloita pienestä ja nauraa joka päivä. Siinä mun motto tälle seuraavalle vuodelle.

16 kommenttia:

  1. Voi ku kiva postaus! Ja paljon onnea!☺

    VastaaPoista
  2. Vielä tääläki paljon onnea! <3 aivan ihana postaus ja voi ku oot ollu söpö ja oot kyllä vieläki! Oli niin huippu tutustua nyt vielä paremmin vaikka jotenki tunnettiinki jo <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos!
      Nii oli todellaki! Nyt pysty jopa kunnolla puhuu kaikkee ni oli nii siistiä <3

      Poista
  3. Vooijj oot nii söpö ollu :3 vielki kyllä. Onnittelut nyt täälki viel muru <3 ja ihana postaus :3

    VastaaPoista
  4. Oi iiiisot onnittelut sulle! :-) ja ihanasti kirjotettu ja nuita sun mainitsemia asioita on hyvä jokaisen miettiä välillä..!

    VastaaPoista
  5. Onnee rakass vielä kerran!!<3.Noita ollaa kyllä mietitty monet kerrat tänä vuonna! Mulla on sama motto, tosin se toteutuu aika helposti:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia <3 nii ollaa, vaikka kenen kanssa!
      Haha se on hyvä se!

      Poista