sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

aika monta noitaa

Moikka ja hyvää palmusunnuntaita! Tuli vahingossa vähän pidempi tauko bloggaamisessa, syystä jota en oikeestaan edes tiiä. Okei, ei 4 päivää oo paha. Mutta mun viikonloppu on kulunu ihan tässä kotosalla oleskellessa ja koulujuttuja tehdessä. On ollu nii ankee keliki, etten oo edes ulos jaksanu raahautua. Kameraki on pysyny aika visusti laukussaan paitsi tänään nyt muutamat kuvat noista virpojista nappasin :D (niillä oli kiire kierrokselle ni tuli tosiaan vaan pikaset kuvat) Tän päivän to do -lista on vielä aika pitkä ja mua vaan ahdistaa ku on nii paljon hommia mitä pitäs saada loppuun. Mut ihampa sama, yritän parhaani mukaan niitä saada tehtyä. Haha mulla katkee koko ajan ajatus ku kirjotan tätä ku samalla pitää vahtia ulko-ovee jos sieltä tulee virpojia.. :D Ihan sekalaista tekstiä varmaan ku en oikeestaan edes tiiä mitä mun piti kirjottaa.
Mut hei, tällä viikolla ohitettin tuo 50 päivää päättötokariin -paalu ja tajusin et hei täähän ihan oikeesti loppuu pian! Kuukauden päästä on jo toukokuun puoliväli ja kaikki kokeet ohi, hullua. Tasan kahen kuukauden päästä tiiän jo mun ens vuoden opiskelupaikan, seki aika hullua. Oon myös alkanu miettii mitä kaikkee pitää kesän aikana ostaa ja mun pää vaan menee ihan sekasin siitä kaikesta (joo tää on nii tyypillistä mua et alan miettii tämmöstäki jo paaaaaljon ennen ku edes tiiän minne oon menossa :D). Mutta nyt painun rakkaiden koulukirjojeni pariin taas, hejdå!

en edes kehtaa lukee tätä läpi enää, varmaan nii sekavaa tekstiä, hupss :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti