sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

I feel the spring

Huomenta kaikille sunnuntaiaamuun! Mä oon heränny jo kaheksan aikaan ja se on kyllä tosi harvinaista mulle viikonloppuna. Yleensä nukun jonnekkin kymmeneen! Mutta kerta nyt oon hereillä ni aattelin tulla laittaa nää kuvat tänne jotka käytiin eilen Kaislan kaa räpsimässä. Keväinen sää jopa houkutteli meidät avaamaan jäätelökauden :D Tosin tänään otettiinki vähä takapakkia ku ulkona on pitkästä aikaa pakkasasteita, mutta lunta täälä ei oo satanu yhtään toisin ku jossain etelämpänä. Toivotaan ettei sadakaan enää, on nimittäi nii kivaa ku maa on paljaana ja pystyy pyöräilee ja lenkkeilee kunnolla.
Mutta viikonloppu on menny taas kerran tosi nopeesti. Kaisla oli meillä perjantaista lauantaihin ja ulkoiltiin aika paljon koska oli nii hieno keli. Perjantaina olin töissä ja pystyttii jopa lasten kaa tekee hiekkalaatikolla kakkuja ku oli ihan sulaa. Eilenki käytiin Kaislan ja meijän pikkusten kaa puistossa leikkimässä ja noi ipanat nautti kyl selkeesti ku pysty taas kunnolla juoksee ja hillumaan. Itelläki paljon vapautuneempi olo nyt ku ei oo koulustressiä (paitsi ehkä iha pikkusen kijailijakansion tekemisestä) ja huomaa että oikeesti enää jotain 50 koulupäivää jälellä. hui, aika menee tosi nopeesti. Tule jo toukokuu! B)

Nyt mä lähen nauttii sunnuntaipäivän rauhasta (okei, ei sellasta kyl tässä talossa tuu olee heh) ja soittelee soittoläksyjä. Mukavaa alkavaa viikkoo!

4 kommenttia: