maanantai 17. helmikuuta 2014

monday

Tiiätte varmaan sen fiiliksen ku maanantaiaamuna kello soi eikä vaa millää jaksais nousta ylös? Siellä peiton alla on nii lämmin ja sänky nii pehmee ettei harmaan, vettä tihkuttavan sään saatika tulevan seittemäntuntisen koulupäivän ajattelu kauheesti innosta nousemaa ylös. Joka kerta sieltä on kuitenki noustu... nii myös tänää vaikka ei oiskaa kiinnostanu pätkän vertaa. Ja iltaan asti selvitty, melkein voittajafiilis :D oikeestaa tää maanantai oli normaalia helpompi, koska mulla ei ollu teoriaa vaan pelkästään soittotunti (sillä mä tätä kirjotanki nyt, en mä yleensä maanantaisin edes ehdi ajattelemaan koko blogia). Tosin kamala bilsan koe vähän alentaa tän päivän pisteitä. Mut muuten harvinaisen jees maanantai! Oon tässä illan aikana koittanu lukee huomiseen matikankokeesee ja sit vaan istunu koneella, kuunnellu rauhallista musiikkia, selaillu weheartit:ä ja ottanu rennosti. Koitan nyt saada ajatukset jonnekki ihan muualle ku ressaaviin asioihin (joita on mm. koulunkäynti ja tällä hetkellä myös soittaminen). Huomenna oiski taas sitä kuuluisaa paikasta toiseen juoksemista joten tää on iha sallittua nyt mun mielestä. Muutenki välillä iha hyödyllistä nollata ajatukset ja olla vaan iha rauhassa. Tällä hetkellä ootan nii kovasti hiihtolomaa, sais viikon olla vapaasti ja mennä missä huvittaa. Oon ehkä mahollisesti lähössä jossain vaiheessa lomaa Lapinlahelle näkee mun ihania kavereita, mutta mikää ei oo vielä täysin varmaa. Aika näyttää. Nyt kuitenki mun maha kurnii siihen malliin et taidan lähtee ettii jotai ruokaa. Viikonjatkoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti