sunnuntai 2. helmikuuta 2014

booooring weekend

Turhaaki turhemman viikonlopun kuulumisia ois tulossa. Jos niitä ees on heh :D oon vaa istunu kotona ja tehny kouluhommia, yrittäny lukee hygieniapassikokeesee (joka on muute huomenna iiiiik), vetäny pussillisen englanninlakuja, siivoillu huonetta, soittanu soittoläksyjä ja lanittanu kännykällä. Hauskaa? Ei. Hyödyllistä? Ei kovin. Yritin eilen saada kaislaa mun kaa keskustaan kirpparille ja kahville mut ei sille käyny, joten käväsin sit yksinään vaa kirpparilla ja nopeesti hoitaa yhen asian. Siinä on muute kokonaisuudessaan mun ulkoilutki tältä viikonlopulta, oon viihtyny vähä turhan hyvin sisätiloissa vaikka pakkanenki lauhtu. Ois nii kiva lähtee vaikka pulkkamäkeen, mut kenen kaa? Yksinään ei oikee viittis mennä sillee "hehee oon viisvuotias ja tykkään pulkkamäestä" mut kaverin kaa ei ois ollenkaa paha. Onneks ens viikonloppuna tulee aino ja jenni tänne ni mäki pääsen pulkkailee hehheh :D ei vaa on nii huippua nähä niitäki taas ku ollaa nähty kunnolla viimeks vuosi sitte jouluna, hui :O ♥♥ mä ku oon vielä nii huono pitämää yhteyttä kehenkää jos ei nähä kovin usein. Tuntuu nii tyhmältä vaa mennä juttelee ja sit jos ei keksi mitää mistä jutella :D okei, ei kannattas aatella noin, mut mä vaan oon kehittäny itelleni jonku ihme päähänpinttymän et "mä en osaa keksiä puheenaiheita joten mun ei kannata ees mennä puhuu kellekkää".. outo minä. Todellisuusha on se et ystävien kaa kyllä keksii aina jotai puhuttavaa. Mä varsinki oon sellane höpöttäjä kuha pääsen vauhtii et huhhuh :D
Eksyin kyllä näköjää aika kauas aiheesta, mutta siis mulla on ollu harvinaisen tylsä viikonloppu ja ens viikonloppua ootellessa! Tässä välissä on kyllä aika karmee viikko joka pitää kestää ensin :/ huomenna kaks koetta, soittotunti ja teoria, tiistaina orkka, keskiviikkona lukemistalukemistalukemista, torstaina konsertti, perjantaina enkun koe...... eipähä ainakaa tekeminen lopu.

EDIT: kirjotin tän postauksen jo päivällä kännykällä, ja lähettiinki sit luistelee, eli sieltä on noi alimmat kuvat :D tuli sittenki vähä ulkoilua tähän tylsään viikonloppuun!
Mukavaa viikonalkua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti