sunnuntai 25. tammikuuta 2015

sisarrakkautta

Lähettiin perjantaina äitin ja siskojen kanssa käymään matkuksessa vähän shoppailemassa. Mulla ei ollu rahaa, mutta lähin silti mukaan koska se vaan nyt sattu kuulostaa kivemmalta illanviettotavalta kun psykologian opiskelu. Osuttiin vissiin just oikeeseen aikaan sinne, koska sielä ei todellakaan ollu paljoo porukkaa ja lähes joka kaupassa mainostettiin ''alehinnat puoliksi!''. Saatiin siis rauhassa penkoo alelaareja ja mä löysinki kivan poolokauluksisen neuleen (niin, taas) Ginasta! Hintaa tolle jäi huimat 5 euroo eli ei paha ollenkaan :D

Eilen taas käytiin kuvaamassa vähän meijän kaikkien löytöjä vaikka satokin räntää ja vaikka olin ja olen edelleen kipeänä. Mutta siinä me nyt oltas, meijän perheen isot vanhimmasta nuorimpaan. Aukin ootteki monesti nähny täälä blogin puolella mutta Amaa ei varmaan kovin usein oo näkyny? Mutta heidän kanssaan olen siis leikkiny lapsena, jakanu huoneen ja lelut monta vuotta, tapellut siitä kuka saa ensimmäisenä valita lauantaikarkit, itkeny ja nauranu. Ja nyt viime vuosina, jakanu vaatekaapin sisällön.

On ehkä enemmän sääntö ku poikkeus että vähintään kerran tai pari viikossa mulla on päällä jotain jomman kumman noitten kaapista ja samoin niillä mun. Noikin farkut mitkä mulla on noissa kuvissa, Ama hylkäs ja mä pelastin. Ja Aukilla on mun kengät (vaikka ne ei näykkään kuvissa), Amalla Aukin kengät ja mun kello ja mulla Aukin huivi ja kengät. Kierrätys pelaa siis tässä talossa :D

Mites te muut, lainailetteko sisarustenne (tai äidin) kaapista kaikenlaista vai täytyykö teidän tyytyä vaan omiin renttuihin? 

ps. Aukin blogin osotetta kysytään aina sillon tällön joten tässä se nyt on: Ei sen enempää

10 kommenttia:

  1. Ihania tyyppejä! <3 rakastuin aman housuisii,ihanat! *.* Roosa lainaa aina mun vaatteita mut mä en oikei keltää et tyydyn omiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi housut on kyl kivat, harmi vaan ettei ne taida mahtuu mulle ku ei jousta yhtää :D
      Haha no toimii se noinki xd en mäkää nii paljon aman vaatteita lainaa ku aukin koska ollaa kuitenki vähä eri kokosii.

      Poista
  2. Ihanii kuvia!❤️
    Mä aina joskus pölläsen jennalta jotai vaatteita ja toisinpäi mut aika harvoin kuitenki:D nykysin kyllä enempi ku ennen! Yleensä tyydyn niihi omiin rytkyihin vaikka ne meinaa vähän kyllästyttää välillä..xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksii <3
      Sama täällä, omat vaatteet meinaa aina kyllästyttää :D

      Poista
  3. Ihania tytsyjä! <3 Mä haluaisin lainata siskoni vaatteita enemmänkin, mutta harmi, kun me ollaan niin eri kokoisia:/ Pitää sitten tyytyä omiin tylsiin vaatteisiin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii mä ja amaki ollaan vähä eri kokosii mut esim asusteita ja kenkii ja joitai paitoja voi silti lainailla! Mut jos on aivan eri kokosii ni ei ehkä sitte :D

      Poista
  4. Oottepa saman näkösiä !
    Itekki aina ku omasta vaatekaapista ei hyvää
    vaatetta löyvy, nii lainaan sitte pikkusiskolta (aika usein :'D).
    Ja tosi monesti tuntuu, et sillä on hienompia vaatteita ku
    itellä, ja se aina löytää siistimpiä vaatteita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas en tajuu yhtään ku kaikki sanoo et ollaan saman näkösii, mun mielestä meissä ei oo mitää samaa :D
      Ja mikä tossaki on että toisten vaatteet on aina hienompii ku omat?! En tajua xd

      Poista
  5. Aivan ihanat asut kaikilla ja mäki tykästyin erityisesti noihin aman housuihin ja sun paitaan! Meillä kyllä kierrätetään siskojen ja äitin kans vaatteita aika paljon :D ei lainailla kauheesti mutta aina ku joku siivoaa vaatekaapin, ni kaikki kattoo löytyiskö mitää kivaa. Tällä viikolla sain äitiltä kolme paitaa ja yhet housut ja jumpulta kolme paitaa, mekon ja housut :D musta on niin huippuu ku voi tollee vaihella ni ei aina tarvi ostaa ja saa itelle sellasia jotka toisia ei enää miellytä mutta itteä kyllä! ❤️

    VastaaPoista
  6. Kiitoskiitos!
    Musta kans on nii siistii ku voi kierrättää vaatteita eikä aina tarvii ostaa uusia! Mäki oon täs lähiaikoina saanu amalta ainaki yhen paidan ja noi farkut ja lisäks kyllä lainaillaanki tosi paljon. Varsinki kengät, asusteet ja paidat kiertää kyllä siskolta toiselle :D

    VastaaPoista