sunnuntai 14. joulukuuta 2014

#mustaa

Heipodei, täällä taas sunnuntaina! Tästä on tainnut muodostua jo eräänlainen rutiini, että tuun postailee sunnuntaisin, heh. No mutta, kuvissa näätte mun perjantaista asua, joka on erittäin harvinainen mulle siinä mielessä että se on lähes kokonaan musta. Ainut piristävä yksityiskohta on tuo paidan punavalkoinen kuvionauha, joka tuo ainakin mulle jollain tapaa mieleen intiaanit! Löysin ton paidan ku kävin vähän penkomassa siskon vaatekaappia ja tykästyin siihen paljon. Jotenki kaikessa yksinkertaisuudessaan kuitenkin kaunis. Innostuin jopa pitkästä aikaa väkertämään hiuksiinki jotain muuta kun perusponnarin (nimim. hiukset päätyy ponnarille lähes poikkeuksetta jossain vaiheessa päivää...)

Tää viikonloppu on ollu taas kerran ihanan rento, eilen vahin aamusta jonkin aikaa pikkusisaruksia, tein rästiin jääneitä kouluhommia, soitin soittoläksyjä ja askartelin. Siis kyllä, värkkäsin nimittäin mun huoneen ikkunaan sellasen 3D-lumitähden ja peiliin kiinnitin niitä perinteisiä paperisia lumihiutaleita. Tuli ihan mieleen ne lapsuuden lukuisat lumihiutaleaskartelut ja se kamala sotku mitä siitä pienestä paperisilpusta tuli. Ja se, miten aina hermostuin ku onnistuin joka kerta leikkelemään sen lumihiutaleen niin ettei se pysyny kasassa ai miten nii tyhmä lapsi? :D

Nyt ois jälellä enää käytännössä ens viikko koulua ennen joululomaa, koska en laske niitä kahta päivää jouluviikolla koulupäiviks. Jos nää tulevat päivät menee yhtä nopeesti kun tää viikko, niin ihan pianhan sitä joulupukkia saaki jo ootella! Hurjaa miten on muka jo puolet tästäki lukuvuodesta menny. Tuntuuko teistäki siltä että aika menee sitä nopeemmin mitä vanhemmaks kasvaa?

ps. Kiitos kaikille viime postaukseen kommentoineille! Uskotteko jos sanon, etten ees alunperin ollut koko postaukseen mitenkään erityisen tyytyväinen ja se syntyi vaan hetken mielijohteesta? Haha, joskus käy näin :D

11 kommenttia:

  1. Oo toi paita on ihana! Sulonen sä<3

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä tosi ihana asu, yksinkertasen nätti! :-)
    Ja todellaki aika menee sitä nopeemmin mitä vanhemmaks tulee :D ei ees ehi kunnolla oottaa mitää ku se on jo :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joskus tosiaa yksinkertanen on kaunista! :)
      Haha niimpä :D

      Poista
  4. Ihana paita! Ja kaunis sinä:) ja aika menee todellakin nopeesti:D tääki vuosi on menny iha hujauksessa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoksia! Mä kyllä tykkään kans tosta paidasta.
      Jep :D ihan vastahan olin se ujo tyttö joka istu lukion portailla ihan yksin ja nyt muka jo puolet vuodesta menny xd

      Poista
  5. Poistin vahingossa ton edellisen kommentin..hups.. Mut siis sulla on ihana blogi, ehdotyomasti yks mun lemppareista! Sä postaat sopivan usein ja teksti ja kuvat on tosi hyviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha nii mä huomasin :D Mut kiitoksia paljon! Oon viime aikoina yrittäny enemmän panostaa tekstiin kun kuvia tulee niin kehnonlaisesti näin pimeellä. Kiva jos tykkäät :)

      Poista
  6. Mitämitä tää ei ollu sitte julkassu mun kommenttia!:o
    Tuo on aiva ihana paita ja asu muutenki!❤❤
    Ja joo, aika kiitää ohi aiva liia nopeesti!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja mitäsmitäs, mä oon unohtanu vastata tähän! :O
      Mut kiitoksia ♥♥

      Poista