tiistai 3. kesäkuuta 2014

loman alkua, eiku

Mun kesäloma alko oikeen mukavasti kun lauantai-iltana noora ja kaisla tuli meille yöksi ja juhlistettii vähä koulun loppumista. Katettiin pöytä hienoksi ja syötiin musiikin soidessa taustalla, rupateltiin niitä näitä, käytiin saunassa (ja poltettiin loputkin mun kouluvihkot saunan pesässä, jess!), chillailtiin ulkona ja muuten vaan fiilisteltiin. Sunnuntaiaamuna nukuttiin nii pitkää ku unta riitti ja heräiltiin rauhassa, tehtiin aamupalaa ja käytiin jätskillä. Mutta vaikka toi alku saattaakin kuulostaa siltä että oon alottanu tän loman oikeen rattosasti, ei totuus oo kuitenkaa iha se. Eilen nimittäi alko mun työt, eli se siitä lomailusta :D No ei tää työjakso kestä ku kaks viikkoo ni sen jälkee sit voi ottaa rennosti! Lähteepähä ainaki aamu sporttisesti käyntiin ku pyöräilee heti ensimmäiseks 8,5km töihin :D ja iltapäivällä työpäivän jälkeen takasin. Oon kuiteski tykänny olla töissä ja ne kaikki vakituiset työntekijät sielä on tosi mukavia! Tietty välillä on vähä ykstoikkosta ku lappaa satoja karjalanpiirakoita peräkkäin pellille mutta onneks saan välillä tehä muutaki.

Oon muuten alkanu toteuttaa teijän toivepostauksia ja niitä satelee sitä mukaa ku saan ne valmiiks! Kiitoksia vaan kaikille ehotuksista :) Kysymyspostauksen voisinki oikeestaan laittaa het kohta pystyyn, eli olkaahan kuulolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti