sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

75 vuotta

Eilen oltiin koko päivä juhlimassa suvun kesken 75-vuotiasta ukkiani. Juhlat oli vähän "rennompaa mallia" joten en edes laittanu mekkoo vaan mustat farkut+valkonen paita -meiningillä mentiin. Oli kivaa nähä taas pitkästä aikaa sukulaisia jotka asuu nii kaukana et tulee nähtyy korkeintaa kerran vuodessa. Harmi sinänsä koska serkut on rikkautta! Nytki hengailtii alinan kaa niiku nähtäs tyylii joka päivä ja aina meil on nii siistiä. Mut kauas on pitkä matka, valitettavasti. Soitin juhlassa yhden tulevista tutkintokappaleistani ja sekin meni ihan hyvin - tosin vasta toisella yrityksellä. Onneks ei ollu tuon virallisempi tilaisuus :D Tuossa toisiks alimmaisessa kuvassa muuten mun isosetä soittaa sahaa, ja oon aina ihmetelly mite joku voi osata! Siis eihän siinä oo mitää konkreettista mistä esim painettas vaan sitä vaa sillee taivutellaa ja hangataa jousella. Pisteet hälle. Muuten juhlassa vaan oltiin ja juteltiin, syötiin ja kateltiin kuvia. Mut mä tykkäsin ainaki. Illalla olin nii poikki että simahin samantien.
Tänää juhliminen jatkuu, tosin sankari vaihtuu. Pikkuveljen kummit tulee juhlimaan sankaria joka täytti oikeesti jo kolme kuukautta sit seittemän vee. Parempi kuitenki myöhään ku ei millonkaa vai mite se meni. Mut musta tuntuu et räjähän illan aikana ku oon syöny nii paljo parin päivän sisällä :D täytyy koittaa vähän rajottaa varmaan ja lähtee lenkillekki joskus.

Rauhallista sunnuntai-päivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti