sunnuntai 5. tammikuuta 2014

ha-ha-haaste

Sain Allulta haasteen, jonka oon tehny jo aikasemminki kaks kertaa, joten päätin nyt vähän luistaa, ja vastata vaan noihin kysymyksiin. Aikasemmat haasteet löydät TÄÄLTÄ ja TÄÄLTÄ (tää jälkimmäinen on ihan blogin alkuajoilta, ja mua vähän hävettää.. mutta menköön nyt tällä kertaa)

Kysymykset ja vastaukset:

1. Muuttaisitko nykyisyydessäsi mitään jos voisit?  no toisaalta joo, ois kiva jos mulla ois enemmän täältä kuopiosta kavereita, mutta kyllä tääki on iha jees. Ja oisha se kiva jos ois enemmän rahaa, oma läppäri, hienompia vaatteita jne mutta näin yleensä ottaen en muuttas.

2. Paras vinkki, jonka olet saanut? jaa-a, varmaanki ''Ota elämästä kaikki ilo irti, iloitse myös niistä pienistä asioista ja rakasta koko sydämelläsi''

3. Millaisista koruista pidät?  tykkään sekä hopean että kullan värisistä. Aika yksinkertasista, mutta niissä täytyy kuitenki olla jokin ''se juttu''.

4. Millaisia blogeja tykkäät lukea?  Tosi monenlaisia. Suurin osa mun seuraamista blogeista taitaa kuitenki olla tällasia lifestyle -blogeja. Seuraan myös joitakin teiniäitien blogeja, koska musta on hauska seurata miten lähes munikäiset nuoret selviytyy arjesta lapsen kanssa. Ja tietty onha ne vauvat aika söpöjä :D Mutta ylipäätään, tykkään jos blogissa on paljon kuvia ja kuvat on tarpeeksi suuria (hehheh, tässä mulla itellä ois kyllä parannettavaa) ja sit siitä et teksti on sujuvaa. 

5. Mikä on parasta talvessa?  Lumi. Ja kaunis maisema.

6. Mikä on ärsyttävintä joulussa?   No ne ainaiset joulurallatukset, jotka alkaa soimaan kaupoissa jo lokakuussa. Joululaulujen kuuluu olla sellasia rauhallisia, ei mitää renkutuksia.

7. Viisi tärkeintä esinettä sinulle?  Kännykkä, hiusharja, silmälasit, lompakko ja kamera

8. Missä kaupungissa asuisit jos saisit valita? (suomessa)   Tampereella, Oulussa tai jossain pohjanmaalla

9. Ootko enemmän 'kaupunkilainen' vai 'maalainen'?   Oon asunu koko ikäni ''kaupungissa'' , enkä varmaan osais elää missään ihan maalla. Kuitenki rakastan käydä kavereilla jotka asuu vähä kauempana keskustasta, siellä luonnon helmassa jossa ei tartte miettiä mitä muut ajattelee. Eli varmaan jotai siltä väliltä.

10. Onko sulla outoja pakkomielteitä?   on todellaki :D Ku meen nukkumaan, sen huoneen oven täytyy olla just oikeen verran raollaan, ei kiinni eikä auki, vaan silleen sopivasti. Sit leivällä, juusto kuuluu leikkeleen alle, ja jos leivälle tulee vielä salaattia ja kurkkuaki, ni salaatti tulee leikkeleen päälle ja kurkut päällimäiseks. Koulussa mun on pakko koko ajan räplätä jotaki, tai en pysty keskittymään ollenkaan. Illalla mun on aivan pakko vielä viimeseks tsekata instagram. Jos oon yksin kotona, en voi vaan olla hiljaa, mun on pakko laulella tai viheltää jotain koko ajan. Tarkistan aina varmaan sata kertaa, että varmasti muistin kaikki asiat. Ois näitä vielä muitaki mut tossa nyt mitä tuli ekana mieleen.

11. Oletko siisti vai "hujanhajan" -tyyppi?   Yleensä siisti. Inhoon jos huone on sotkunen, mutta jos on kauhee stressi ja kiire koko ajan, ni en mä sillo jaksa siivota. Viikkaan aina mun vaatteet kaappiin, en vaa voi laittaa niitä sinne rytyssä tai jättää lattialle. Koulussa mun kirjat on siististi pinossa kaapissa. 


Tässä siis tän kerran kysymykset ja vastaukset. Sain tästä nyt sopivasti ajastetun postauksen sille aikaa ku ollaan möksällä. Palaillaan!

2 kommenttia:

  1. voiks linkata niitä teiniäitien blogeja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En pysty kännykällä linkkaa mut kirjota googleen esim Lauran arkielämää, Teya blogi, the child with her own child, Kiljuva pikkunälkä tai sit iha vaa teiniäiti blogi ni varmaa tulee jotai :)

      Poista